loading...
بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود
بسیج کارکنان بازدید : 143 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بسم ا...الرحمن الرحيم الحمدا... رب العالمين والصلاه و السلام علي خير خلقه محمد واله الطاهرين و لعنته ا... علي اعدائهم اجمعين الي يوم الدين .

با درود و سلام بر مهدي موعود و نايب بر حق آن حضرت ، رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران محبوبترين كلمه قرون و بيدار كننده مغز هاي خفته انسان ها امام خميني و با درود بر ارواح پاك و طيبه شهداي به خون خفته اسلام از خاتم تا حسين و از حسين تا به امروز و درود و سلام بر ملت قهرمان و شجاع و دلير و شهيد پرور ايران.(( ربنا عليك توكلنا و اليك انبنا و اليك المصير)) « سوره الممتحنه/ آيه 4»پروردگارا ما برتو توكل كرديم و از همه ، رو به درگاه تو آورديم بازگشت تمام خلق به سوي توست . سلام من بر شما اي ياوران با وفاي امام ، سلام گرم من بر همه برادران حزب ا... آناني كه بدون هيچ اجر و مزدي مادي همچنان در راه خدا و براي رفاه مردم ستمديده و مستضعف پايداري و مقاومت كردند و همچنان چهار سال بار مشكلات جامعه و جنگ را به دوش كشيده اند آناني كه همچون بهشتي مظلوم تهمتها زياد خورده اند ولي چون ايمانشان مايع گرفته از نيروي لايزال الهي بود خللي در راهشان و هدفشان به وجود نيامدو همچنان در خط پوياي ولايت فقيه كه استمرار حكومت عدل انبياست براهشان و خدمتشان ادامه مي دهند. همه ما خدمتگزاريم . خدمتگزاراني كه هدفمان به جز رفاه و سعادت خلايق و حركت آنان به سوي خداوند تبارك تعالي بيش نيست كه هر چند كه عده اي درك و فهم آن را نمي كنند((لا تعلمون)) شهادت برايم راه و طريقي بود كه خود آگاهانه آن را پذيرا و براي تحقق اين امر به جبهه شتافتم زيرا: مرگ با عزت اگر خونين است بهتر از زندگي ننگين است بارخدايا تو آگاهي كه تلاش و پيكار ما نه از آن جهت است كه به پايگاه قدرتي برسيم و يا چيزي از كالاي بي ارج دنيا را به چنگ آوريم بلكه به آن جهت است كه نشانه ها و پرچم هاي دين تو را بر افرازيم و در شهرهاي تو شايستگي را پديد آوريم تا بندگان ستمديده تو امان يابند و ستمگران به كيفر خويش برسند.

در زير آسمان كبود هيچ خدمتي بالاتر از خدمت در كردستان نيست.((شهيد آيت ا... دستغيب)).

فقر فرهنگي و اقتصادي در چهره هاي يكايك برادران كرد جلوه گر است ، اي برادران به فرمان امام لبيك بگوييد و به جبهه ها خصوصاً جبهه كردستان بشتابيد گروههاي محارب و ضد خدا از همين فقر ها وارد شدند و يك قوم را براي هميشه خواستند به نابودي بكشانند اگر ما خونمان در سرزمين گلگون كردستان ريخته نشود پس چه كسي بايد از خون هاي به نا حق ريخته شده در كردستان به پاسداري بنشيند. اي برادر حزب ا... اي مردم شهيد پرور ، بالاخص مردم شهيد پرور محله خودمان جاناً و مالاً در راه خدا به جهاد برخيزند كي بايد نشست؟تا كي خاموش و ظلمت و جهالت و سكونت ننگين ؟ تا كي كنج چهار ديواري خانه ها خزيدن ؟ خود را از زندان جسم بيرون بياوريد و به فضاي پر طراوت جبهه بشتابيد يا حداقل در هر كجا كه هستيد به پاسداري از خون شهدا مشغول باشيد. تا كي بايد در كشور اسلاميمان مسئله اي به نام ضد انقلاب داشته باشيم ؟ مگر ما مرده ايم كه مشتي اوباش و تجاوز گر بر بعضي از گوشه هاي كشورمان بتازند!؟البته اين مسائل و وظايف را خودتان بهتر مي دانيد و من به عنوان تذكر و يادآوري عرض كردم زيرا : (( فذكر فان الذكر تتمع المومنين)) در خاتمه با سلام به پدر و مادرم مي خواهم عرض كنم كه من در موقعيت هايي كه در پيش شما بودم نتوانستم حق فرزندي را خوب ادا كنم اميدوارم مرا مورد عفو خود قرار دهيد و اميد آن دارم كه بعد از شهادتم نگرييد زيرا شهادت حد نهايي تكامل يك انسان است . و با سلام بر تو اي مادر كه هيچ وقت فرزند خوبي برايت نبودم اميدوارم كه مرا ببخشي و براي من هيچ كونه ناراحتي به خودت را مده همچنان قامتت را بلند بگير نداي ا... اكبر خميني رهبر سر ده و سخنان شهيدان راه خدا را به مردم برسان. و سلام بر تو اي برادر بزرگم تو بزرگتر از آني كه من براي تو تذكري داشته باشم همچنان در راه و خطي كه انتخاب كرده اي پيش برو و از تهمت ها و افتراها مهراس و براي برادران كوچك تر و خواهرانم همچون معلمي باش. آنچنان معلمي كه ارزشهاي والاي اسلامي را به آنان بياموز.اي برادران انجمن اسلامي در عزمتان راسخ و استوار باشيد و از دسيسه هاي دشمنان داخلي كه همانا برخواسته از مكر و حيله هاي ابر قدرتهاي شرق و غرب است هراسي به دل راه ندهيد همچون شير به قلب مسائل اجتماعي بزنيد و دشنام ها شما را سست نكندكه ايمانتان بلند و مقامتان وصف ناپذير است از همه هم محله اي ها مي خواهم اگر احياناً خطايي از من ديده اند مرا ببخشند . در خاتمه چند دعا:ربنا امنا فاغفر لنا وارحمنا و انت خير الراحمين(( سوره المومنون / آيه 109)) ربنا اغفرلي و لوالدي و للمومنين يوم يقوم الحساب((سوره ابراهيم / آيه 41)) ربنا اصرف عنا عذاب جهنم ان عذابها كان غراما((سوره الفرقان/آيه 65))ربنا امنا بما انزلت و اتبعنا الرسول فاكتبنا مع الشاهدين((سوره آل عمران /آيه 53 ))ربنا افرغ علينا صبرا و ثبت اقدامنا والنصرنا علي القوم الكافرين((سوره بقره / آيه 250))ربنا لا تجعلنا مع القوم الظالمين ((سوره الاعراف / آيه 47 ربنا و تقبل دعا ((سوره ابراهيم / آيه 40)) پروردگارا دعاي من را اجابت فرما . والسلام علينا و علي عبادا... الصالحين.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 2,097
  • بازدید کلی : 25,595